kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Saturday, August 8, 2009

Majlis Perkahwinan di rumah Mak Ngah...










Sepupu aku kahwin juga, dia muda lagi baru berumur 22thn study kat University Al-Azhar, Kaherah Mesir. Study dia belum habis lagi, tapi suami dia nak juga kahwin supaya kat sana boleh jaga Farhana kat sana, kan mesir tu jauh, jadi mak ngah aku pun terima lah supaya anak dia ada orang jaga. Farhana pun kata ok, Diaorang nie bukan macam kita biasa jer, tapi bertutup litup. Makngah aku nie jaga Madrasah kat batu berendam jadi Majlis nie kena lah buat di Madrasah, Perempuan dan lelaki diasingkan.





Walaupun macam tu tapi bersanding(permintaan nenek), macam kita-kita ni dan main siram-siram lagi..... Walaupun aku tak join siram-siram tu aku dah tahu mesti best gila sebab mak cik aku semuanya giler punya kepala sampai pak ngah aku yang pakai serban tu disiram.... aku lak tak dapat join sebab baju tak bawa. alah kena lah tunggu abang kahwin baru boleh main siram, kalu orang melaka perkara nie wajib kalau tak, pasti majlis tu tak meriah......










semoga kau bahagia disamping suami yang di cintai yer....... dari aku n family aku..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.