kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Wednesday, May 6, 2009

Pergi SSF, best giler!!


Tadi aku gi bandar Melaka bayar bill je. Aku nampak papan iklan SSF, alamak best nya dah ada kat bandar melaka. Kat jalan Hang Tuah, aku pusing-pusing sampai jumpa rupanya kat bawah Wisma MCA jer.. Aku apa lagi serbu...... Best lah macam-macam ada dari barang rumah sampai barang hantaran. Tema grand giler, aku time tu dengan adik aku. Kami pusing setiap ruang takut terlepas pandang jer...

Kalau bawa mama aku mesti borong bunga kat situ. Punya le cun sampai tak terucap. Harga boleh tahan la......Yang best tu aku nampak pelamin yang mawi & Ekin pakai warna meroon lagi. Aduh adik yang nak kawin kakak boleh jadi gilerrrr. Angah aku doakan impianmu terkabul.....Amin.


Product yang ada kat situ;




  1. Home Decor


  2. Kitchenware


  3. Artifical Flower


  4. Wedding Gifts & Decor
Bila...le sepupu aku ni nak kawin rasanya macam nak shopping je kat SSF tu semuanya ada tak tidur malam aku hehehehe.......... Abang-abang bila nak gi situ lagi....orang lain yang nak kawin aku yang lebih-lebih......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.