kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Thursday, May 7, 2009

Angah.... apa masalah kau!!

Aku buka blogs Nina, entah lah aku harap tak le seburuk yang aku sangka, apa masalah dia aku harap dia balik minggu ni ayat tu buat aku tanda tanya...... Aku harap dia ok, je dah tahun hadapan nak kawin jauh kan lah sebarang kesulitan ya Allah....

Ngah aku kat kampung doa kan kau yang baik je.... aku nak tahu sebenar.. sapa yang akan cerita kat aku.... Kadang- kadang dugaan orang yang nak kawin ni memang mencabar kau ingat kan ngah masih aku nak kawin dulu dugaan yang timpa aku, mak dan family kita. Tapi orang kata kalau mula-mula dugaan dah datang, pasti kemudian tak de masalah.

Alah risau nya aku apa masalah Angah tu..........Banyak bertawakal dan ingat pada yang berkuasa dia tahu jalan keluarnya.....

1 comment:

  1. kak long...xde ape yg teruk jadik..so far ok je..
    kitorang tgh struggle cari kerja ni..
    don't worry ek?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.