kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Monday, April 27, 2009

aniversary ku hari nie


Hari nie hari yang aku tunggu2 setiap tahun Aniversary aku yang ke 7 . Kejam celik je dah tujuh tahun aku kawin ngan suami ku..... Ya Allah kau panjang kan jodoh kami dan murahkan rezeki keluarga kami Amin......

Perbezaan umur yang ketara tak pernah membuatkan aku tak sayang padanya. Aku sangat sayang kat dia. 12 tahun kematangan nya membuat kan aku bangga menjadi isterinya. Yang membuat aku tertarik padanya sifatnya yang pendiam dan jujur tu yang membuatkan aku percaya padanya untuk menjadi teman hidupku....

Dalam masa 7 thn ni aku dpt memiliki 2 cahaya mata @ puteri 2 yang cun melecun sebab mix jawa + melayu minang. Itulah bukti aku sayang kat dia. Nie aku tengah tunggu suprise dia untuk aku. Aku tahu dia memang bukan yang romantik, Aku lak jenis tak kisah asalkan dia sayang kat aku...

Wish dah tapi apa lagi ni dah jam 9 lebih ....... Alah apa2 je yang leh buat kenangan buat tahun ni
Aku keluar jam 10 mlm, nak makan ape mlm2, pergi mkn ikan bakar.... kat muara best gak tapi malam la makan sikit le nanti tambah tembam le.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.