kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Sunday, July 26, 2009

sana kenduri kahwin sini kenduri kahwin.....

Bulan depan dah nak puasa, Hari nie lak tengok berita Jasmin Ahmad meninggal dunia, semoga tuhan berkati segala amalan nya di dunia dan di tempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. sambung balik.... lagi-lagi kenduri kahwin tiap-tiap minggu aduh!!!! kepala sakit dah bermula pesta perkahwinan sepupuku. minggu nie aku kena mengadap anak mak ngah kahwin, Aku niaga cuti lagi......

Mulai dari hari ni aku ada 6 hari buat fikir nak kasi hadiah apa buat Abg. birthday laki aku dah sampai....hua...hua ... duit lom cukup nak beli hadiah......Dia kata nak jam tangan baru nanti aku fikirkan ye Abg......

Tentang puasa lak, baju raya tahun ni tak de orang nak jahit , Aku kena beli baju baru yang dah siap jahit, tkg jahit aku mogok tak mahu jahit baju.... Kak ooooo Kak apasal tak nak jahit baju!!!!!! Kenalah cari butik yang ada baju sedondon.... tahun ni nak colour

1 comment:

  1. ish ish ish...tak patut kena pikir pikir dulu tu. Cik abg nak jam, kena beli la. mana buleh pikir pikir dulu...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.