kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Thursday, May 14, 2009

Hari yang Indah....bersama Briged Cilik




ni pula kawan-kawan tarian Ana(Tarian Melayu)


Ni lah Ana dan gang tarian Indianya......

Hari ni aku paling tak suka, tentulah Hari Khamis, hari ni membuat kan aku penat, niaga-niaga. kalau tak ada pelanggan lagilah bertambah penat. Hari pasar malam lengang, kosong rupanya ada ceramah dari Dr. Siti NorBayyah. Baik hari ni niaga kalau tak pasti aku tak lepaskan peluang untuk tengok ceramahnya...Dia lah idola wanita masa kini yang aku paling suka, selapas Dr. Masyitah. Hari ni niaga aku kerang sikit, mungkin pelangan aku gi tengok ceramah tu. Jam 9.45 baru aku pulang......
Tadi di pasar malam aku sempat nonton tv abang kedai kat tempat aku niaga tu, apalagi game hoki Malaysia lawan pakistan.Walaupun angah tak main games tu tapi semangat nak sokong malaysia tu berkobar-kobar....walaupun akhirnya kalah 2-4, Sabar ye pemain2 malaysia usaha untuk dpt ranking ke -3 ok, usaha..... Malaysia boleh!!!!!

Ni pasangan tarian Ana, tersenyum kambing, bila dapat angkat foto ngan anak aku.....


Dan malam nie aku tak dapat nak ikut anak aku gi majlis tariannya di Wisma Negeri. kesian kat Ana, Mama say sorry k. Ana balik masam je sebab aku tak gi. Tapi yang aku bangga tarian itu berakhir dengan sorakan yang meriah dari YAB Dato Ali, tu KM Melaka. Tarian india ni memang best, wajah yang slumber, kanak yang kecil tak ada perasan takut dengan bangganya menari, anak-anak ini dari Kampung aku...... Mama bangga dengan kamu semua... Sayang kat you'll. Khabar yang terbaik untuk penutup hari ini, malam ni......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.