kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Friday, May 8, 2009

Family Program lagi.......

Dah dua hari kami semua bersetuju untuk celebrate Mother Day hari Ahad nie. Tak sabar-sabar nak tunggu hari Ahad. Semua sepupu aku dah setuju nak sambut Hari Ibu sama-sama. Wah... ada 6 orang ibu dalam keluarga ku termasuklah aku ibu paling muda. kami semua setuju nak sambut kat maklang's house. Hadiah lah yang paling aku tak sabar nak beli. tapi nak beli apa ye....
dalam majlis tu kami dikehendaki bawa makanan yang special yang dimasak sendiri oleh kami, tak boleh beli.... entah apa yang sepupu aku masak harap-harap tak sama. sebab resepi nya pun secrete le .Aku rasa nak masak yang simple iaitu Sup Tulang dan Ayam tonggeng ala Nenek. Air aku nak bawa rebina longan. best gak atau cendol ala nyonya. Hehehe mesti best kami planning makan Nasi putih tu sebabnya kami di suruh masak. Ala sambut pun tengah hari..
Aku saja je nak buat kat rumah maklang supaya aku tak penat nak kemas rumah sebab tu kan sunday, public holiday katakan. Aku sorang je dari sepupu ku yang dah kawin sebab gatal sikit heheheeh party lagi, bestlah macammana aku nak diet ni dah semakin tembam da.....
Harap family party nie the best in my kampung......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.