kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Sunday, May 10, 2009

Happy mother's day untuk semua..........






nilah mama yang giler glamor kat family aku




Selamat hari Ibu.......... Buat mama yang ku sayang.... kau segalanya bagiku tiada ganti, didunia dan akhirat.
Hari nie adalah hari yang paling bahagia buat kami sekeluarga, kami berkumpul beramai-ramai. best gak walaupun tak lengkap cuma ada 3 family je yang penting majlis tu berjaya. Hari ni aku masak special buat MAMA. Iaitu Ayam Golek dan Ayam Masak Lemak Padang, bersih tau.....
Semalam kami sempat planning hadiah Awe. Kami bagi Awe hadiah, dia tersenyum senang je ambil hati orang tua... Mama dapat hadiah dari kami, kasut and CR begdari kami berempat. Maklang dapat beg dari anak-anaknya dan busu lak dapat baju dari anaknya.
Sampai petang aku dok kat rumah mak lang sampai petang.... baru aku balik. Gelak tawa kami memeriahkan rumah maklang, kalau dah jumpa maklang mesti ketawa sebab maklang ni jenis slow sikit cth. kalau kita dah habis ketawa 1 minit yang lepas baru dia ketawa. tapi aku rasa tanpa usikkan untuk maklang pasti majlis tu sugul.
Sementara menunggu majlis, semua mama aku ni sempat ke SSF Home Decor, shopping sakan mama kita nie, bawa balik bunga tengok barang hantaran, mentang-mentang anak masing2 nak kawin. HUHUHU meraka tak bawa aku....
Aku pun sambut hari ibu, aku dapat hadiah istimewa dari dua puteriku, Ana bagi aku kad bunga tulip, banggalah anak mama dah pandai buat kad.Yang Aca, pula bagi hadiah yang paling berharga iaitu dah berjalan sekeliling rumah hahaha suka aku tengok dia jalan terkedek- kedek macam anak ketam senget jer....... sampai tak ingat tidur. Merayau je... cepat sikit dari kakaknya.
Aku penat tapi happy sesangat. Terima Kasih Ya Allah kau jadi kan aku ibu yang paling bahagia di Dunia ini.

A Women has strengths that amaze men. She can handle trouble & carry heavy burdens. She hold happiness, love and opinions. She smiles when she feel like screaming. She sings when she feels like crying, crieswhen she happy & laughs when she's afraid. Her love is unconditional! There only one thingwrong with her, she sometimes forgets what she worth.....
pass this on to every beautiful woman you know, I just did

"Happy Mothers day."

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.