kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Wednesday, October 14, 2009

raya lagi......sambung raya lagi.....

Rasanya tahun ni lah aku raya paling lama sekali, sampai dah nak habis jalan pun aku lom lagi habis tawaf rumah nenek saudara aku. Rasa rajin lak. sambil tu aku sibuk sikit tolong maklang kemas sikit-sikit rumah dia, kan Abang sepupu aku nak kahwin, dia yang nak bikin kerja kahwin aku ngan mak yang tidur malam. macam- macam pikir. Aku tengok dia relax jer....

hari aku ngan mak gi pilih cat. boleh tahan lah cat dulu baru leh komen. Tema "Coklat Cream", boleh tahan lah. lelaki kkan yang sedang aje..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.