kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Sunday, October 25, 2009

Abang Sepupu ku dah nak kahwin

Tempoh dah dekat, kad lom sampai lagi, mama aku yang tak tidur malam, memikirkannya, mak lang tu relax jer..... slow sangat cuti sampai sebulan tapi satu pun tak bikin apa-apa pening.
Masa tinggal sebulan seminggu lagi. lantak anak dia yang nak kahwin bukannya adik aku.......tak boleh la nak pikir macam tu sebab Abang Hairul tu dah macam abang aku, kami nie lagi kecil sama-sama tak pernah berpisah, kami sama umur bulan jer lebih kat dia dulu. aku lak dah ada dua anak baru dia nak kahwin.
Dia nie sekarang dah jadi tauke, sama macam aku hehehehe, cuma aku suka yang ganas sikit, dia suka yang lebih kepada industri makanan. Dia memang giler kerja. Aku harap dia akan berjaya satu hari nanti

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.