kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Friday, September 18, 2009

syawal bakal menjelma

Hari nie terakhir ramadan, kita bakal meninggalkan bulan yang mulia nie. Aku baru dapat sentuh lattop ni dah sebulan aku sibuk jer. Hari nie last ramadan aku rasa best sangat tahun nie, Aku dah ada 2 puteri yang dah nakal dan tak sabar -sabar nak sambut raya. dah 3 hari aku tidur satu jam jer, badan pun macam nak roboh, Raya punya pasal tak pe.... Kemas rumah dah settle, nie tengah bikin kek, kuih raya apa-apa jer yang rasa tak cukup lagi.
Tahun nie kuih raya aku tak banyak, ala kadar jer..... kuih tat,samprit dan adalah dua tiga jenis lagi. Tema tahun nie tunggu..... nanti aku post banyak gambar. lagi tak raya semua mana ada yang cukup..... hehehhehe. selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.