kisah kami

kami satu keluarga yang kecil macam-macam ragam, gaya, setiap dugaan di tempoh bersama ,tiada rahsia, berdoa supaya jiwa kami tetap bersatu sehingga maut memisahkan kami. Amin.......

Search This Blog

Wednesday, February 17, 2010

kenangan tinggal kenangan




170210- Dah 2 hari kami ramai-ramai robohkan rumah lama yang ada kat depan rumah aku ni, Rumah tu lebih kurang dah 15 tahun di tinggal kan, Akhir nya murah rezeki aku dapat juga bayarkan bahagian Arwah Atuk tu, mungkin tak lama lagi insyaallah jadilah milik aku, Rumah ni betul depan rumah aku, mmmm macam-macam aku dengar pasal rumah kosong ni tapi alhamdulillah aku sekeluarga tak pernah kena apa-apa yang tak baik dari rumah ni. Biasalah rumah kosong pasti ada jer yang anggap buruk, yang penting pangkal hati.
Aku ingat lagi time kecil-kecil dahulu, aku sering bermain kat situ, ada atuk, dah nak satu tahun setengah Atuk pergi meninggalkan kami, hanya kenangan yang tinggal kat rumah buruk. Asyik cerita pasal rumah tu jer......cerita lain pula
Hari last day Ana cuti chinese New Year, besok nak kena bangun seawal pagi lagi, rutin aku dah bermula kembali, main puas-puas, malam ni dah kena tidur awal.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.